Strony
Zobacz również
  • Koszulki polo z nadrukiemKoszulki polo z nadrukiem
    Ubrania. Moda zmienia się bardzo dynamicznie. Często jednak nie zauważamy na rynku mody nowych, unikatowych fasonów ubrań, lecz powraca moda z dawnych lat. Przykładem mogą być spodnie o szerokich nogawkach …
  • Agencja interaktywnaAgencja interaktywna
    Agencja interaktywna. Agencja interaktywna jest rodzajem agencji reklamowej, która zajmuje się budowaniem korzystnego wizerunku firm w Internecie. Wizerunek ten tworzony jest poprzez publikowanie wartościowych treści. Promowanie firm może obywać się …
Tagi
Najnowsze komentarze

    Lokowanie produktu jako forma reklamy

    Jedną z form istnienia w mediach przez reklamodawców jest lokowanie produktów. Jest to, obok sponsorowania, bardzo popularna forma wykorzystywana w telewizji. Polega to na tym, że popularne programy i seriale wykorzystują produkty podczas realizacji pokazując dokładnie markę. Każdy taki program powinien mieć wyraźne oznaczenie, że zawierał lokowanie produktu (zwane z angielska product placment). Korzyści z tego ma nadawca, który obniża w ten sposób koszty programu, producent, który ma możliwość zaprezentowania produktu masowemu odbiorcy bez ponoszenia kosztów na realizację spotu reklamowego. Wbrew pozorom nawet widz może mieć korzyści z dobrego lokowania produktu, ponieważ dzięki temu może dowiedzieć się o nowych, nieznanych sobie (albo choćby prawidłowych) możliwościach zastosowania tego czy innego towaru. Stracić może na tym jedynie jakość programu, jeśli zdecyduje się na zbyt nachalne naginanie akcji do tego czy innego towaru. Inne media niż telewizja rzadziej korzystają z takich możliwości. Zdarza się to jeszcze podczas sesji zdjęciowych do kolorowych magazynów.

    Leave a Reply