Strony
Zobacz również
  • Oferty pracy opolskieOferty pracy opolskie
    Praca. Rynek pracy nie wszędzie wygląda tak samo. Są województwa w Polsce, gdzie nie jest trudno znaleźć zatrudnienie, są jednak i takie miejsca, gdzie znalezienie pracy graniczy z cudem. Wtedy …
  • Tworzenie stron wwwTworzenie stron www
    Tworzenie stron www dla firm. Dziś dla nikogo nie ma już wątpliwości: Internet zrewolucjonizował świat. Zmienił dosłownie wszystko, od tego, jak się porozumiewamy, przez to jak zdobywamy nowe informacje, po …
Tagi
Najnowsze komentarze

    Lokowanie produktu jako forma reklamy

    Jedną z form istnienia w mediach przez reklamodawców jest lokowanie produktów. Jest to, obok sponsorowania, bardzo popularna forma wykorzystywana w telewizji. Polega to na tym, że popularne programy i seriale wykorzystują produkty podczas realizacji pokazując dokładnie markę. Każdy taki program powinien mieć wyraźne oznaczenie, że zawierał lokowanie produktu (zwane z angielska product placment). Korzyści z tego ma nadawca, który obniża w ten sposób koszty programu, producent, który ma możliwość zaprezentowania produktu masowemu odbiorcy bez ponoszenia kosztów na realizację spotu reklamowego. Wbrew pozorom nawet widz może mieć korzyści z dobrego lokowania produktu, ponieważ dzięki temu może dowiedzieć się o nowych, nieznanych sobie (albo choćby prawidłowych) możliwościach zastosowania tego czy innego towaru. Stracić może na tym jedynie jakość programu, jeśli zdecyduje się na zbyt nachalne naginanie akcji do tego czy innego towaru. Inne media niż telewizja rzadziej korzystają z takich możliwości. Zdarza się to jeszcze podczas sesji zdjęciowych do kolorowych magazynów.

    Leave a Reply