Strony
Zobacz również
  • Wycieraczki z logoWycieraczki z logo
    Wycieraczki z logo. Ostatnim hitem mody są wycieraczki, ale nie takie zwykłe. Takie wycieraczki z logo. Nie mówię tu tylko o firmowym logo, ale o jakiś artystycznych dziełach.Pierwszą sprawą są …
  • WiadomościWiadomości
    Wiadomości, które są bardzo często dostosowane do wielu możliwości, którymi pozostają uwzględnione. Na pewno przekaz informacji jest bardzo dobrym elementem, dopasowanym do widzów. Wiadomości są bardzo często pokazywane w telewizji. …
Tagi
Najnowsze komentarze

    Lokowanie produktu jako forma reklamy

    Jedną z form istnienia w mediach przez reklamodawców jest lokowanie produktów. Jest to, obok sponsorowania, bardzo popularna forma wykorzystywana w telewizji. Polega to na tym, że popularne programy i seriale wykorzystują produkty podczas realizacji pokazując dokładnie markę. Każdy taki program powinien mieć wyraźne oznaczenie, że zawierał lokowanie produktu (zwane z angielska product placment). Korzyści z tego ma nadawca, który obniża w ten sposób koszty programu, producent, który ma możliwość zaprezentowania produktu masowemu odbiorcy bez ponoszenia kosztów na realizację spotu reklamowego. Wbrew pozorom nawet widz może mieć korzyści z dobrego lokowania produktu, ponieważ dzięki temu może dowiedzieć się o nowych, nieznanych sobie (albo choćby prawidłowych) możliwościach zastosowania tego czy innego towaru. Stracić może na tym jedynie jakość programu, jeśli zdecyduje się na zbyt nachalne naginanie akcji do tego czy innego towaru. Inne media niż telewizja rzadziej korzystają z takich możliwości. Zdarza się to jeszcze podczas sesji zdjęciowych do kolorowych magazynów.

    Leave a Reply