Strony
Zobacz również
  • Kampanie Google AdWordsKampanie Google AdWords
    Nowatorska kampania. Rozwój to jedna z istotniejszych maksym, które przyświecają mi w prowadzeniu mojego interesu. Uważam, że firmy, które dobrze czują się z obecną sytuacją w której się znajdują i …
  • Źródła uzyskiwania wiadomościŹródła uzyskiwania wiadomości
    Wiadomości można pozyskać na wiele różnych sposobów. Najczęstszym źródłem pozyskiwania informacji jest z pewnością informacja od drugiej osoby. Taki sposób pozyskiwania informacji jest najczęstszym ze sposobów otrzymania informacji. Niejednokrotnie sami …
Tagi
Najnowsze komentarze

    Jak reklama oddziałuje na odbiorców

    Współczesny człowiek niezwykle dużą ilość czasu spędza przed telewizorem. Mimowolnie stajemy się odbiorcami reklam telewizyjnych. Bardzo często reklamy stają się stałym elementem filmów. Aby obejrzeć film, musimy się przygotować na to, że film przerwa nam bloki reklamowe. W stacjach komercyjnych telewizji jest to proceder nagminny. Reklamy telewizyjne są obecne także w stacjach telewizji publicznej. Jednak nie są one przerywnikami filmów. Reklama telewizyjna jest chyba najskuteczniejszą formą reklamy. Choć coraz częściej spoty reklamowe pojawiają się również w Internecie. I właśnie Internet staje się powoli głównym źródłem reklam. Chyba każdemu zdarzyło się w czasie oglądania strony internetowej wyskoczyła reklama. Często takie formy reklamy są bardzo irytujące, jednak przynoszą często zamierzony skutek. Odbiorca siłą rzeczy rejestruje reklamę, przygląda się jej. Badania psychologiczne pokazują, że klienci wybierają chętniej towar reklamowany niż towar nieznany. Reklama ma ogromną silę perswazji.

    Leave a Reply