Strony
Zobacz również
  • Źródła uzyskiwania wiadomościŹródła uzyskiwania wiadomości
    Wiadomości można pozyskać na wiele różnych sposobów. Najczęstszym źródłem pozyskiwania informacji jest z pewnością informacja od drugiej osoby. Taki sposób pozyskiwania informacji jest najczęstszym ze sposobów otrzymania informacji. Niejednokrotnie sami …
  • Kurs prawa jazdyKurs prawa jazdy
    Zdać na prawko. Prawo jazdy to marzenie większości młodzieży. Z niecierpliwością wyczekują oni na moment, w którym skończą osiemnaście lat, by zaraz potem zapisać się na kurs prawa jazdy. Okazuje …
Tagi
Najnowsze komentarze

    Czym jest reklama?

    Reklama jest to forma komunikacji, używana w celu przekonania odbiorców (widzów, słuchaczy lub czytelników) do podjęcia określonych czynności związanych z produktami, pomysłami lub usługami. Najczęściej wiązana jest ona z akcjami komercyjnymi jednak bywają także reklamy polityczne, obyczajowe czy ideologiczne. Reklamy zazwyczaj są opłacane przez sponsorów a ich odbiorcami są odbiorcy tradycyjnych mediów – prasy, telewizji i radia – a także odbiorcy nowych mediów – stron internetowych czy wiadomości tekstowych. Media, wiadomości, reklama są ze sobą nierozerwalnie powiązane i trudno byłoby wyobrazić sobie istnienie jednego z nich bez pozostałych. Reklama wydaje się być niezbędna z punktu widzenia rozwoju ekonomicznego, jednak nie obywa się bez kosztów społecznych. Niechciane e-maile o treści komercyjnej – tak zwany spam – pojawiają się tak często, że stały się wyjątkowo uciążliwe dla użytkowników poczty elektronicznej a także dla dostawców usług internetowych. Reklamy coraz nachalniej zapełniają przestrzeń publiczną a także wywierają presję psychologiczną, co może być szkodliwe.

    Leave a Reply