Strony
Zobacz również
  • Promocja i reklama
    Działania promocyjne mają na celu pokazanie wyjątkowości określonego produktu. Jeśli tym produktem jest muzyka lub obraz, wypromowanie wymaga uczestnictwa specjalistów. Zleca się to osobom od długiego czasu pracującym w tejże branży. Firma, …
  • Kurs prawa jazdy
    Zdać na prawko. Prawo jazdy to marzenie większości młodzieży. Z niecierpliwością wyczekują oni na moment, w którym skończą osiemnaście lat, by zaraz potem zapisać się na kurs prawa jazdy. Okazuje …
Tagi
Najnowsze komentarze

    Czym jest reklama?

    Reklama jest to forma komunikacji, używana w celu przekonania odbiorców (widzów, słuchaczy lub czytelników) do podjęcia określonych czynności związanych z produktami, pomysłami lub usługami. Najczęściej wiązana jest ona z akcjami komercyjnymi jednak bywają także reklamy polityczne, obyczajowe czy ideologiczne. Reklamy zazwyczaj są opłacane przez sponsorów a ich odbiorcami są odbiorcy tradycyjnych mediów – prasy, telewizji i radia – a także odbiorcy nowych mediów – stron internetowych czy wiadomości tekstowych. Media, wiadomości, reklama są ze sobą nierozerwalnie powiązane i trudno byłoby wyobrazić sobie istnienie jednego z nich bez pozostałych. Reklama wydaje się być niezbędna z punktu widzenia rozwoju ekonomicznego, jednak nie obywa się bez kosztów społecznych. Niechciane e-maile o treści komercyjnej – tak zwany spam – pojawiają się tak często, że stały się wyjątkowo uciążliwe dla użytkowników poczty elektronicznej a także dla dostawców usług internetowych. Reklamy coraz nachalniej zapełniają przestrzeń publiczną a także wywierają presję psychologiczną, co może być szkodliwe.

    Leave a Reply