Strony
Zobacz również
  • Jak reklama oddziałuje na odbiorcówJak reklama oddziałuje na odbiorców
    Współczesny człowiek niezwykle dużą ilość czasu spędza przed telewizorem. Mimowolnie stajemy się odbiorcami reklam telewizyjnych. Bardzo często reklamy stają się stałym elementem filmów. Aby obejrzeć film, musimy się przygotować na …
  • Oferty pracy zachodniopomorskieOferty pracy zachodniopomorskie
    Szukanie pracy. Żeby znaleźć dobrą pracę, trzeba się sporo natrudzić. Nie jest tak, że praca spada nam z nieba. No, chyba że mamy niebywałe szczęście albo bardzo dobre znajomości. Przeciętny …
Tagi
Najnowsze komentarze

    Czym jest reklama?

    Reklama jest to forma komunikacji, używana w celu przekonania odbiorców (widzów, słuchaczy lub czytelników) do podjęcia określonych czynności związanych z produktami, pomysłami lub usługami. Najczęściej wiązana jest ona z akcjami komercyjnymi jednak bywają także reklamy polityczne, obyczajowe czy ideologiczne. Reklamy zazwyczaj są opłacane przez sponsorów a ich odbiorcami są odbiorcy tradycyjnych mediów – prasy, telewizji i radia – a także odbiorcy nowych mediów – stron internetowych czy wiadomości tekstowych. Media, wiadomości, reklama są ze sobą nierozerwalnie powiązane i trudno byłoby wyobrazić sobie istnienie jednego z nich bez pozostałych. Reklama wydaje się być niezbędna z punktu widzenia rozwoju ekonomicznego, jednak nie obywa się bez kosztów społecznych. Niechciane e-maile o treści komercyjnej – tak zwany spam – pojawiają się tak często, że stały się wyjątkowo uciążliwe dla użytkowników poczty elektronicznej a także dla dostawców usług internetowych. Reklamy coraz nachalniej zapełniają przestrzeń publiczną a także wywierają presję psychologiczną, co może być szkodliwe.

    Leave a Reply